vineri, 24 septembrie 2010

Revenire dupa o buna meritata vacanta....

Salutare din nou si bine v-am regasit!!!
Imi pare rau ca in ultimele 2 luni nu am mai postat aprope nimic si nici macar nu am scris ca voi lipsi o mica perioada din peisaj.Ei bine iata ca m-am intors cu forte proaspete,cu idei noi,cu sperante mai mari la un viitor mai bune:).
Am mai participat la targuri,am fost plecati si in vacanta,am avut si o gramada de treaba si dupa cum bine stiti ziua are doar 24h.Dar sa lasam la o parte toate acestea si sa revenim la subiectul care ne intereseaza.
Targuri au mai fost si o sa mai fie in continuare,la unele am reusit sa ajungem la altele din pacate nu,dar vestea buna este ca pe data de 9-10 octombrie se va organiza din nou targ in Tomis Mall sus la etajul 3,langa KFC si locul de joaca pentru copii unde va asteptam cu drag cu produse noi si idei noi care sper sa va placa la nebunie.
Urmatorul targ dupa acesta va fi pe data de 23-24 octombrie in fata Teatrului National de Opera si Balet Oleg Danovski.Asa ca sper ca din putin dimp pe care il aveti liber sa ne acordati si noua o sansa deoarece va garantez ca o sa merite.
Va astept cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu